Bu şartlarda gelmesi gerekiyor.
Öncelik sağlık tabi lakin bazı arkadaşların görmediği bazı konular var mesela.
Eminönün'de esnafım benim işim kışın kış bitti çok şükür rahatım diye biliyorum ama 2 yan komşum çok sevdiğim dostlarım
İşleri kışın başlıyor ve 23 nisan ağırlık veriyorlar ve bu firma 8 milyon sadece 23 nisan ve yazlık ürünlere para harcadılar kiraları aylık 50.000 TL ve bu adamlar sadece
Geçen yıl 200 milyon çek ödemişler.

Dışarı çıkma yasağı gelmesi normal olması gereken bir olay ama bu firmalara destek gerekli çekleri 4-5 ay ötelenmeli dışarı çıkma yasağı gelmesine gerek bile yok
23 nisan iptal oldu iptali geçin hiç bir esnaf 1 lira harcayıp mal almıyor bu insanlar ne yapacak bu adamların bittiği andır.
Allah yar ve yardımcımız olsun.