Bence gelmeli. Ama sokağa çıkma yasağı olmayacak gibi. Devletin durumu ortada. Millette para yok. Kısıtlandırmalar ile yapıyorlar birşeyler.

Gelmesi için ölümlerin 3 haneli ( Allah korusun)
Hükümete karşı büyük baskı olması lazım.
Şahsi fikrim bu yönde. Yumurtayı kapıya dayandırmayı seven bir milletiz