• 23-03-2020, 21:59:11
    #37
    bence gelmez gelecek olsa çoktan gelirdi bu saatten sonr gelen sokağa çıkma yasagınında pek anlamı yok zaten yayıldı
  • 23-03-2020, 22:49:54
    #38
    bu pazar gününe kadar gelecek sebebi insanlar macera arıyor sırf aksiyon olsun diye çıkıyorlar maske takıp bu insanların aklında bana birşey olmaz nasıl olsa düşüncesi var bugün dışarıda 65 yaş üstü birçok insan gördüm bastonlu o nedenle pazar gününe kadar vaka sayısının 3000 üstü olacağını ölüm sayısının 70-100 arası olacağını düşünüyorum ölümler artacak sebebi vakalar çoğaldıkça buna karşılık tedaviye yanıt vermeyen kötüleşen de artacacaktır. yinede devlet birçok ülkeden kat ve kat daha bilinçli güzel önlemler alıyor ve sokağa çıkma yasağını en sona bırakıyor. cumartesi pazar gününe kadar çarşı sokak pazar böyle dolu olursa eve girmezse insanlar o zaman çıkar. zaten sokağa çıkma yasagının amacı bu LAFTAN ANLAMAYAN HALKI YAPTIRIMLARLA ZORUNLU EVİNE KAPATMAK. ancak böyle anlarlar zaten...
  • 23-03-2020, 22:55:23
    #39
    ahmetahmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu pazar gününe kadar gelecek sebebi insanlar macera arıyor sırf aksiyon olsun diye çıkıyorlar maske takıp bu insanların aklında bana birşey olmaz nasıl olsa düşüncesi var bugün dışarıda 65 yaş üstü birçok insan gördüm bastonlu o nedenle pazar gününe kadar vaka sayısının 3000 üstü olacağını ölüm sayısının 70-100 arası olacağını düşünüyorum ölümler artacak sebebi vakalar çoğaldıkça buna karşılık tedaviye yanıt vermeyen kötüleşen de artacacaktır. yinede devlet birçok ülkeden kat ve kat daha bilinçli güzel önlemler alıyor ve sokağa çıkma yasağını en sona bırakıyor. cumartesi pazar gününe kadar çarşı sokak pazar böyle dolu olursa eve girmezse insanlar o zaman çıkar. zaten sokağa çıkma yasagının amacı bu LAFTAN ANLAMAYAN HALKI YAPTIRIMLARLA ZORUNLU EVİNE KAPATMAK. ancak böyle anlarlar zaten...
    Laftan anlamayan halk dışındal, Yüzlerce özel sektör çalışanı var. Ben dahil. Hadi gel söyle patronlara KAPATALIM CORONA VARdiye. Sokağa çıkma yasağı çıkmadığı sürece kimse evine giremeyecek.
    Zorunlu değil,mecburi.
  • 23-03-2020, 23:30:35
    #40
    kesinlikle olması gerekiyor hatta özel sektörde çalışan ailenizden birisi bile şu anda enfekte olmuş olabilir. süper ligin ertelenmesine rağmen bugün fatih terimde bile pozitif çıkmış. oraya giren virüsün fabrikalara falan girmemesi hikaye.malesef devletimiz herkes kendi ohalini ilan demekten başka birşey yapmıyor. vebali onların.
  • 24-03-2020, 01:40:28
    #41
    öyle bi ekonomimiz yok malesef
  • 24-03-2020, 02:54:36
    #42
    Platin üye
    Bende cuma gününe kadar bekliyorum.
  • 24-03-2020, 11:00:51
    #43
    Red
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    5 gün sonra üstüne para verseniz de kimse çıkmayacak. Boynumuza kadar boka batmaya son 5 gün. Ölümler 3 hanelere çıkar. İnsanların tek korktuğu şey g*t korkusu devreye girecek. Ne olacak? B*kumuzda boğulcaz başkada bir şey olmayacak.

    Çok güzel yönetiyorlar ülkeyi. Laf söylesen virüs arkasından siyaset derler. Sağlık bakanı arkasından virüscülük oynuyor iktidarsız iktidar. Başkada bir şey değil. Tüm dünya hayatı durdurdu. Durduramıyor. Her şey 2 ay iptal diyemiyor adam çıkıpta. Kredi borçları 2 ay askıya alındı diyemiyor. Her eve temel gıda yardımı olacak evden çıkmayın diyemiyor. Parası olana çevre yolu. Parası olana evden çıkmayın. İktidar zaten parası olana iktidar. Olmayan umrunda bile değil.
  • 24-03-2020, 12:26:54
    #44
    şu vergiler alınsın cuma gününe kadar gelir
  • 24-03-2020, 12:27:58
    #45
    Ekonomimiz elverse çoktan gelirdi.