bu pazar gününe kadar gelecek sebebi insanlar macera arıyor sırf aksiyon olsun diye çıkıyorlar maske takıp bu insanların aklında bana birşey olmaz nasıl olsa düşüncesi var bugün dışarıda 65 yaş üstü birçok insan gördüm bastonlu o nedenle pazar gününe kadar vaka sayısının 3000 üstü olacağını ölüm sayısının 70-100 arası olacağını düşünüyorum ölümler artacak sebebi vakalar çoğaldıkça buna karşılık tedaviye yanıt vermeyen kötüleşen de artacacaktır. yinede devlet birçok ülkeden kat ve kat daha bilinçli güzel önlemler alıyor ve sokağa çıkma yasağını en sona bırakıyor. cumartesi pazar gününe kadar çarşı sokak pazar böyle dolu olursa eve girmezse insanlar o zaman çıkar. zaten sokağa çıkma yasagının amacı bu LAFTAN ANLAMAYAN HALKI YAPTIRIMLARLA ZORUNLU EVİNE KAPATMAK. ancak böyle anlarlar zaten...
Laftan anlamayan halk dışındal, Yüzlerce özel sektör çalışanı var. Ben dahil. Hadi gel söyle patronlara KAPATALIM CORONA VARdiye. Sokağa çıkma yasağı çıkmadığı sürece kimse evine giremeyecek.
Zorunlu değil,mecburi.