• 22-03-2020, 19:58:51
    #19
    ayhanteke07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Her koyun kendi bacağından asılır hocam, adsense aykırı ise google bir mail atın şikayet edin, pintereste aykırı ise pintereste de mail atın bildirin, yasalara aykırı ise gidin dava açın, forum kurallarına aykırı ise modlara bildirin.. ama gidipte millete sizde böyle olun ağlayın dilekleri iletmeyin bu yanlış, asıl cehalet burada başlıyor işte.
    Merak etme yapıyorum. Hala aklamaya çalışıyorsunuz. Aslında siz de biliyorsunuz fakat kendinizi kandırmaya devam ediyorsunuz.
    Banlandım diye ağlayan arkadaşlar emek hırsızı Google diye konular açıyorlar ne garip. Dediğim gibi sizin gibi kendimi kandırarak cahil olacağıma ağlayın dileklerimi ileterek "cahil" olurum daha iyi.
  • 22-03-2020, 19:59:20
    #20
    Üyeliği durduruldu
    ayhanteke07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Her koyun kendi bacağından asılır hocam, adsense aykırı ise google bir mail atın şikayet edin, pintereste aykırı ise pintereste de mail atın bildirin, yasalara aykırı ise gidin dava açın, forum kurallarına aykırı ise modlara bildirin.. ama gidipte millete sizde böyle olun ağlayın dilekleri iletmeyin bu yanlış, asıl cehalet burada başlıyor işte.
    Bu gibi insanlara Cahil bile demiyorum. Yolda para bulsa yolunu değiştirip acaba geride de düşmüş mü diye bakan bir arkadaş, burada birilerini eleştirir olmuş. Sadece garsonu çağırıp abi ''boşları alır mısın'' diyorum ve geçiyorum.
  • 22-03-2020, 20:02:06
    #21
    hdfilm27 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu gibi insanlara Cahil bile demiyorum. Yolda para bulsa yolunu değiştirip acaba geride de düşmüş mü diye bakan bir arkadaş, burada birilerini eleştirir olmuş. Sadece garsonu çağırıp abi ''boşları alır mısın'' diyorum ve geçiyorum.
    Ahahaha Kendini tanımlamışsın aferin. Hırsızlık için biyerlerini yırtan insansın sen.
    Senin gibi beyni yoksun biriyle daha fazla tartışmayacağım.
  • 22-03-2020, 20:02:08
    #22
    TDBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merak etme yapıyorum. Hala aklamaya çalışıyorsunuz. Aslında siz de biliyorsunuz fakat kendinizi kandırmaya devam ediyorsunuz.
    Banlandım diye ağlayan arkadaşlar emek hırsızı Google diye konular açıyorlar ne garip. Dediğim gibi sizin gibi kendimi kandırarak cahil olacağıma ağlayın dileklerimi ileterek "cahil" olurum daha iyi.
    ıstedikleri gibi konu açarlar hocam kimse sizden öğrenecek değil konu açmayı, her durumda cahil olmayı kabul ediyorsunuz zaten başka söze gerek yok size
  • 22-03-2020, 20:03:25
    #23
    Üyeliği durduruldu
    TDBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ahahaha Kendini tanımlamışsın aferin. Hırsızlık için biyerlerini yırtan insansın sen.
    Senin gibi beyni yoksun biriyle daha fazla tartışmayacağım.
    Her lafa verilecek bir cevabım var. Lakin bir lafa bakarım laf mı diye. Bir de söyleyene bakarım adam mı diye!
  • 22-03-2020, 20:03:40
    #24
    ayhanteke07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ıstedikleri gibi konu açarlar hocam kimse sizden öğrenecek değil konu açmayı, her durumda cahil olmayı kabul ediyorsunuz zaten başka söze gerek yok size
    Neyden ne çıkartıyorsunuz ya. Cidden pes. Allah akıl fikir versin ne diyeyim daha.
  • 22-03-2020, 20:04:41
    #25
    Üyeliği durduruldu
    SEO denilen olayın bir mektebi, bir diploması yok. Zamanı olan ilgileniyor, ilgilenen yapabiliyor.
    Bu işin ipucusu, çok bilinmeyen sırları da yok.
    Şu an piyasada olan SEOcuların tamamı zamanında üç beş bir şey öğrenmiş, bunu pazarlayarak para kazanmaya çalışıyor.
    Örneğin ben, genelde hizmet olarak satarım ve hizmetin tüm detaylarını bildiririm. İşine gelen, yarar sağlayacağını düşünen alır. Düşünmeyen almaz.
    Ben hizmet satarım.
    Fakat SEO danışmanlığı olgusu iki backlink, iki keywordle olacak iş değil. Şu an kurumsal seo danışmanlığı yaptığım 3 firma var ve üçüyle de yaklaşık 2 yıldır çalışıyorum.
    Hala başaramadığımız, başarmaya yakın olduğumuz hedefler var. Onlar için uğraşıyoruz. Fakat 2 yıllık süreçte her 3 aylık periyotta yaklaşık %20 oranında ziyaretçi artışı sağladım, bazı zamanlar bu %60'lık artışlara kadar gitti.
    Çalıştığım şirketlerin sahipleri de 1 ay kendilerini sineye çekip sadece SEO işi ile ilgilense, bana ihtiyaçları olmayacak. Ama saniyede 1 TL kazanan adam, bu zamanını harcamak yerine saniyede 1 kuruş isteyen SEO danışmanına iş verir. Bu tamamen zamanını doğru şekilde değerlendirmektir. 200-300 çalışanı olan 5000 - 10.000 çalışanı olan kişiler de SEO danışmanlığını çaycısına veya aşçısına yaptırmayacak. İlla ki bu konuda kendine işçi alacak veya outsource olarak danışmanlık isteyecek.
  • 22-03-2020, 20:05:12
    #26
    TDBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Neyden ne çıkartıyorsunuz ya. Cidden pes. Allah akıl fikir versin ne diyeyim daha.
    ben almayım hocam sagolun, bana vereceği aklı fikride size devredeyim ben, daha da birşey demeyin en güzeli bu
  • 22-03-2020, 20:28:57
    #27
    hdfilm27 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Her lafa verilecek bir cevabım var. Lakin bir lafa bakarım laf mı diye. Bir de söyleyene bakarım adam mı diye!
    Profilinde attığın mesajları inceledim. Allah ve duadan bahsediyorsun yazık. En çok sizlerden korkulması gerekiyor zaten. Allah akıl fikir versin sana ne diyeyim.
    https://www.r10.net/pinterest/221790...h-korkusu.html
    Aynen açtığın konu gibi birazcık Allah korkusu olsun sende.