TDBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merak etme yapıyorum. Hala aklamaya çalışıyorsunuz. Aslında siz de biliyorsunuz fakat kendinizi kandırmaya devam ediyorsunuz.
Banlandım diye ağlayan arkadaşlar emek hırsızı Google diye konular açıyorlar ne garip. Dediğim gibi sizin gibi kendimi kandırarak cahil olacağıma ağlayın dileklerimi ileterek "cahil" olurum daha iyi.
ıstedikleri gibi konu açarlar hocam kimse sizden öğrenecek değil konu açmayı, her durumda cahil olmayı kabul ediyorsunuz zaten başka söze gerek yok size