Bu gibi insanlara Cahil bile demiyorum. Yolda para bulsa yolunu değiştirip acaba geride de düşmüş mü diye bakan bir arkadaş, burada birilerini eleştirir olmuş. Sadece garsonu çağırıp abi ''boşları alır mısın'' diyorum ve geçiyorum.
Ahahaha

Kendini tanımlamışsın aferin. Hırsızlık için biyerlerini yırtan insansın sen.
Senin gibi beyni yoksun biriyle daha fazla tartışmayacağım.