Her koyun kendi bacağından asılır hocam, adsense aykırı ise google bir mail atın şikayet edin, pintereste aykırı ise pintereste de mail atın bildirin, yasalara aykırı ise gidin dava açın, forum kurallarına aykırı ise modlara bildirin.. ama gidipte millete sizde böyle olun ağlayın dilekleri iletmeyin bu yanlış, asıl cehalet burada başlıyor işte.
Bu gibi insanlara Cahil bile demiyorum. Yolda para bulsa yolunu değiştirip acaba geride de düşmüş mü diye bakan bir arkadaş, burada birilerini eleştirir olmuş. Sadece garsonu çağırıp abi ''boşları alır mısın'' diyorum ve geçiyorum.