ayhanteke07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Her koyun kendi bacağından asılır hocam, adsense aykırı ise google bir mail atın şikayet edin, pintereste aykırı ise pintereste de mail atın bildirin, yasalara aykırı ise gidin dava açın, forum kurallarına aykırı ise modlara bildirin.. ama gidipte millete sizde böyle olun ağlayın dilekleri iletmeyin bu yanlış, asıl cehalet burada başlıyor işte.
Merak etme yapıyorum. Hala aklamaya çalışıyorsunuz. Aslında siz de biliyorsunuz fakat kendinizi kandırmaya devam ediyorsunuz.
Banlandım diye ağlayan arkadaşlar emek hırsızı Google diye konular açıyorlar ne garip. Dediğim gibi sizin gibi kendimi kandırarak cahil olacağıma ağlayın dileklerimi ileterek "cahil" olurum daha iyi.