• 21-03-2020, 12:23:31
    #10
    Mayıs sonu diye düşünüyorum
  • 21-03-2020, 12:26:33
    #11
    Daha yeni başladık. Aşının bulunması min 12 ay diyorlar. Tedavi bulunmadan bitmez.
  • 21-03-2020, 12:28:35
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Ingiltere de yapilan aciklamaya gore minimum olarak 12 haftalik bir surec gerekiyor, yaz ayinin etkisi ile birlikte hayatin normale donecegini dusunuyorlar ancak, virusun sicak ortamlarda da hayatta kaldigi soylentiler arasinda, dolayisiyla en az 3 aylik bir surec bizi bekliyor.
  • 21-03-2020, 12:33:07
    #13
    Darknet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ingiltere de yapilan aciklamaya gore minimum olarak 12 haftalik bir surec gerekiyor, yaz ayinin etkisi ile birlikte hayatin normale donecegini dusunuyorlar ancak, virusun sicak ortamlarda da hayatta kaldigi soylentiler arasinda, dolayisiyla en az 3 aylik bir surec bizi bekliyor.
    Sıcak havada virüsün hayatta kalıp kalmadığı bilinmiyor ama, yazın her yer havalandırılacak kapalı biyer kalmayacak ve insanalar daha çok açık havada kalacağı için şuanki durumndan iyi olacak
  • 21-03-2020, 12:34:40
    #14
    Bu sene domuz gribiyle corono cok yaşandı. Şebekede virüs olcak ama corona mi devam eder yeni virüs mu gelir bilmiyoz.
  • 21-03-2020, 12:37:23
    #15
    Hayatın ne zaman normale döneceği tamamen bizim davranışlarımıza bağlı. Hala amcalar teyzeler parklarda oturup sohbet ediyorlar. Hala ASM'lere ve eczanelere keyfi olarak tansiyon ölçtürmeye gidiyorlar ve hala zorunlu haller dışında toplu taşıma araçları ile seyahat ediyorlar (dün bizzat şahit oldum amcanın arkadaşı hastaymış arkadaşının evine ziyarete gitmiş).
    Toplum olarak kişisel önlemler almazsak, korkarım ki uzunca bir süre bu virüs belası ile uğraşacağız.
  • 21-03-2020, 12:47:52
    #16
    2021 yaz diyorlardı?
  • 21-03-2020, 12:50:29
    #17
    2haftaya
  • 21-03-2020, 13:21:25
    #18
    İyimser konuşmayı isterdim fakat, en az 2 yıl.
    Henüz büyük bir kaos sürecinin en başındayız, yeni başlıyoruz.