Hayatın ne zaman normale döneceği tamamen bizim davranışlarımıza bağlı. Hala amcalar teyzeler parklarda oturup sohbet ediyorlar. Hala ASM'lere ve eczanelere keyfi olarak tansiyon ölçtürmeye gidiyorlar ve hala zorunlu haller dışında toplu taşıma araçları ile seyahat ediyorlar (dün bizzat şahit oldum amcanın arkadaşı hastaymış arkadaşının evine ziyarete gitmiş).
Toplum olarak kişisel önlemler almazsak, korkarım ki uzunca bir süre bu virüs belası ile uğraşacağız.