Bu virüs elinde sonunda nüfusun çoğuna bulaşacak. Çinde olduğu gibi. Ne zaman büyük çoğunluk hastalığa yakalanır ve atlattırsa o zaman normale döner. Dünya nüfüsunun 3 te 2 si bu virüse yakalanacak deniliyor.
Bu yıl komple bu şekilde gidecek muhtemelen. Bundan sonra da dünyada hayat eskisi gibi olmaz. Her ülke kendince bir ders çıkaracak ve sıkı tedbirler alacaktır diye düşünüyorum.
Coronadan 1-2 sonra kurtuluruz belki ama mevcut ekonomiden artık biraz zor suriyelilerde başımıza kaldı bela olarak artık hiçbir ğlke hayatta almaz onları