R10 sitesine yaklaşık 14 yıldır üyeyim bir ara işlerimden dolayı uzak kalmıştım 3-4 yıldır tekrar aktif olarak buradayım son zamanlarda yaptığım ticaretlerin birçoğu malesef fiyaskoyla gerçekleşti daha önceden de oluyordu fakat artık neredeyse düzgün ticaret kalmadı üyeliğin kolaylaşması ile bu biraz daha arttı dolandırıcılıktan ziyade herkes her işi yapmaya çalıştığı için bu şekilde diye düşünüyorum zira ************** olayları eskiye nazaran düşüşte. Son yaptığım ticaretlerden 3 makale yazarından 2 tanesi kopya içerik vermek istedi birine editörlük ücretini peşin vermiştim geri iade yapmadı, tasarım işi verdim 15 gün sonra arkadaş bana boş tasarım gönderdi sen kendin görselleri düzenlersin diyor, 5K organik ziyaretçi aldım 400 anca gönderdi oda cevap vermiyor, facebook 1K sponsor ile beğenme aldım 347 gönderdi oda cevap vermiyor bu arkadaşların belki hiç biri *********** değil fakat işlerini yapmamakta bunun bir benzeri. Bana kızanlar olacak şikayet konusu açmadığım için hangi birine açayım veya ucuz etin yahnisi olmaz diyenler olacak ben elma parası verip muz istemedim şartlarımı söyledim onlarda istediği ücreti kaldıki ben normal ticaretlerimde olduğu gibi buradada fiyat alırken herkese aynı şartları detayları söylerim.
@Coskun; davetiye sisteminin serbestleşmesi forumun belki popülerliğini artırdı ziyaretçi potansiyelini artırdı fakat kalitesini düşürdü diye düşünüyorum bunu yönetim olarak tekrar değerlendirseniz nasıl olur.
r10 Davetiye sistemi eski halini almalı mı?
16
●610
- 20-03-2020, 20:11:03
- 20-03-2020, 20:17:50Geçen farklı bir konuya yazmıştım tekratlayayım. Davetiyeler bu şekilde satılıyor. Bence yönetim tek elden davetiye satmalı ve bu geliri vakıflara bağışlamalı. En azından satışın önüne geçilmiş olur ve hayır işlenir. Tabi bu durum yönetimin yükünü de arttıracaktır.
- 20-03-2020, 20:19:53mutlaka yönetimin bir planlaması ve üye alım politikası mevcuttur, bizim zamanlarımızda 12 sene önce alımlar çok zordu belirli bir kitle katılabiliyordu ama gelişime açık bir bir forum r10 o yüzden kolay ulaşılması adına son dönemlerdeki üye alım protokellerini destekliyorum.
ha eskiye bakarsakta
o dönem öleydi zaman değişti bir kaç art niyetli şahışlar yüzünden kazanılabilecek kitleyide atlamamak önemli.

o dönem öleydi zaman değişti bir kaç art niyetli şahışlar yüzünden kazanılabilecek kitleyide atlamamak önemli.