Geçen farklı bir konuya yazmıştım tekratlayayım. Davetiyeler bu şekilde satılıyor. Bence yönetim tek elden davetiye satmalı ve bu geliri vakıflara bağışlamalı. En azından satışın önüne geçilmiş olur ve hayır işlenir. Tabi bu durum yönetimin yükünü de arttıracaktır.