R10 sitesine yaklaşık 14 yıldır üyeyim bir ara işlerimden dolayı uzak kalmıştım 3-4 yıldır tekrar aktif olarak buradayım son zamanlarda yaptığım ticaretlerin birçoğu malesef fiyaskoyla gerçekleşti daha önceden de oluyordu fakat artık neredeyse düzgün ticaret kalmadı üyeliğin kolaylaşması ile bu biraz daha arttı dolandırıcılıktan ziyade herkes her işi yapmaya çalıştığı için bu şekilde diye düşünüyorum zira ************** olayları eskiye nazaran düşüşte. Son yaptığım ticaretlerden 3 makale yazarından 2 tanesi kopya içerik vermek istedi birine editörlük ücretini peşin vermiştim geri iade yapmadı, tasarım işi verdim 15 gün sonra arkadaş bana boş tasarım gönderdi sen kendin görselleri düzenlersin diyor, 5K organik ziyaretçi aldım 400 anca gönderdi oda cevap vermiyor, facebook 1K sponsor ile beğenme aldım 347 gönderdi oda cevap vermiyor bu arkadaşların belki hiç biri *********** değil fakat işlerini yapmamakta bunun bir benzeri. Bana kızanlar olacak şikayet konusu açmadığım için hangi birine açayım veya ucuz etin yahnisi olmaz diyenler olacak ben elma parası verip muz istemedim şartlarımı söyledim onlarda istediği ücreti kaldıki ben normal ticaretlerimde olduğu gibi buradada fiyat alırken herkese aynı şartları detayları söylerim.
@Coskun; davetiye sisteminin serbestleşmesi forumun belki popülerliğini artırdı ziyaretçi potansiyelini artırdı fakat kalitesini düşürdü diye düşünüyorum bunu yönetim olarak tekrar değerlendirseniz nasıl olur.