Tanımadıgın güvenmediğin kişiye davetiye atımıyacaksın. veya davet eden sorumlu tutulması lazım. evet tutulacak arkadaş. benim 2 hakkım var. boş boş duruyor. güvendiğim tüm çevremin r10 üyeliği var. dışardan tanımadıgım birini bu foruma sokmam.