Merhaba R10 ailesi bu konuda sizinde fikirlerinizi öğrenmek istiyorum.
YÖK dün yaptığı açıklamada 23 Martta uzaktan eğitime geçileceğini söyledi. Fakat buna öğrencilerin hazır olduğunu düşünmüyorum internet teknoloji ve konum bakımından. Sizler ne düşünüyorsunuz?
Ayrıca 2 dükkanımız var ve kaç gündür siftahsız kapatırken ekonomi durma noktasına gelmişken, biz buraya yoğunlaşmaya çalışırken birde uzaktan eğitime nasıl adapte olacağız bilmiyorum açıkcası.
#uzaktaneğitimistemiyoruz
Uzaktan Eğitim hakkında ne düşünüyorsunuz?
8
●302
- 20-03-2020, 13:08:15
- 20-03-2020, 13:33:59Uzaktan eğitim bilgisayar programcılığı okuyorum. Canlı dersler gayet güzel geçiyor. Daha sonra tekrar izleyebiliyor olmakda büyük avantaj. Sürekli canlı derslere giren 6-7 kişilik bir grup var, ben de bu grup içerisindeyim. Gördüğüm kadarıyla bu grup son derece iyi bir çizgide ilerliyor, belkide örgün öğrenim gören birçok öğrenciden daha iyi (Bazı hocalardan duyduklarım nedeniyle bu kanıya vardım.). Örgüne göre dezavantajları olabilir, ama öğrenmeye niyetli olduktan sonra üstesinden gelemeyeceğiniz bir zorlukla karşılaşacağınızı düşünmüyorum.
- 20-03-2020, 13:42:24Hocam isim vermek gerekirse Karabük üniversitesi belirli bölümlerle bu dönem pilot başlangıç yaptıydı sanal eğitim için ve bu ay maalesef bu durumdan ötürü temel de olduğundan dolayı geçirme planları öne çektiler doğru desek yeridir. Sınavlar da resmi olmayan bir kaynak ile yazıda sanal olacağı performans proje ödevler içinde özel bir alan yaptıkları dahil etmişler. Dönem başından beri devam eden bölümlerden memnun oldukları için uygulama dersleri haricinde problem olacağını sanmıyorum. Ama yazın staj vaktinde stajlar zora girdi sanırım adli tıp larda bu olaylardan sonra misal stajyer kabul edeceğini sanmıyorum güvenlik den dolayı. Sanal eğitim bakımından dinlediğimde dersleri geçen dönemden beri 3 dersimiz var anlık chatte sorular aktarıyoruz hocanın sözü kesilmiyor sözü bitince sorular cevaplıyor artı avantajlar da mevcut fakat dezavantajları da olacaktır bakalım ilerleyen günlerde neler bekliyor bizi..
- 20-03-2020, 13:46:06Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Uzaktan eğitimin normal eğitimden daha faydalı olduğunu düşünüyorum. Lakin lisansüstü eğitimler için lisans ve altı eğitimleri için çok verimli olacağını sanmam.
- 20-03-2020, 15:23:09Uzaktan egitime karsi degilim, fakat bu arada aceleyle zoeunlu hale gelip alt yapisi olmayan ogrenci ne yapacak?