Hocam isim vermek gerekirse Karabük üniversitesi belirli bölümlerle bu dönem pilot başlangıç yaptıydı sanal eğitim için ve bu ay maalesef bu durumdan ötürü temel de olduğundan dolayı geçirme planları öne çektiler doğru desek yeridir. Sınavlar da resmi olmayan bir kaynak ile yazıda sanal olacağı performans proje ödevler içinde özel bir alan yaptıkları dahil etmişler. Dönem başından beri devam eden bölümlerden memnun oldukları için uygulama dersleri haricinde problem olacağını sanmıyorum. Ama yazın staj vaktinde stajlar zora girdi sanırım adli tıp larda bu olaylardan sonra misal stajyer kabul edeceğini sanmıyorum güvenlik den dolayı. Sanal eğitim bakımından dinlediğimde dersleri geçen dönemden beri 3 dersimiz var anlık chatte sorular aktarıyoruz hocanın sözü kesilmiyor sözü bitince sorular cevaplıyor artı avantajlar da mevcut fakat dezavantajları da olacaktır bakalım ilerleyen günlerde neler bekliyor bizi..