Merhaba R10 ailesi bu konuda sizinde fikirlerinizi öğrenmek istiyorum.
YÖK dün yaptığı açıklamada 23 Martta uzaktan eğitime geçileceğini söyledi. Fakat buna öğrencilerin hazır olduğunu düşünmüyorum internet teknoloji ve konum bakımından. Sizler ne düşünüyorsunuz?
Ayrıca 2 dükkanımız var ve kaç gündür siftahsız kapatırken ekonomi durma noktasına gelmişken, biz buraya yoğunlaşmaya çalışırken birde uzaktan eğitime nasıl adapte olacağız bilmiyorum açıkcası.
#uzaktaneğitimistemiyoruz