Uzaktan eğitim bilgisayar programcılığı okuyorum. Canlı dersler gayet güzel geçiyor. Daha sonra tekrar izleyebiliyor olmakda büyük avantaj. Sürekli canlı derslere giren 6-7 kişilik bir grup var, ben de bu grup içerisindeyim. Gördüğüm kadarıyla bu grup son derece iyi bir çizgide ilerliyor, belkide örgün öğrenim gören birçok öğrenciden daha iyi (Bazı hocalardan duyduklarım nedeniyle bu kanıya vardım.). Örgüne göre dezavantajları olabilir, ama öğrenmeye niyetli olduktan sonra üstesinden gelemeyeceğiniz bir zorlukla karşılaşacağınızı düşünmüyorum.