• 25-02-2020, 12:47:42
    #1


    Moldova Comrat'da gezerken denk geldim ülkem buradaki Gagavuz Türklerini unutmamış eğitime ve gençliğe destek anlamında birşey yapmış ben şahsım adına minnettar oldum. Ne Mutlu Türküm Diyene...

    Maps linki: https://www.google.com/maps/@46.3033...!7i8704!8i4352
  • 25-02-2020, 12:49:01
    #2
    Kurumsal PLUS
    Arada güzel şeyler oluyor
  • 25-02-2020, 12:51:44
    #3
    hocam Moldova nasıl mutlu mutlu musun orada ekonomik vs.?
  • 25-02-2020, 12:57:41
    #4
    Fast & Quality Proxies
    Çok merak ettiğim yerlerdendir Moldava. Gerçekten çok yoksul bir ülke mi? Biraz açıklarsanız sevinirim
  • 25-02-2020, 12:58:27
    #5
    Burda insanlar açlıktan intihar ederken taa moldovada ona ne gerek var yahu... Aynı belediyenin ankarada değil ama bulunduğum ilde İmam hatip lisesi var para fazla geliyor herhalde.
  • 25-02-2020, 13:02:26
    #6
    Sadece Moldova değil yurtdışında bir çok yerde bunun gibi çalışmaları var ülkemizin bize ne diyemezseniz bu bir vizyon meselesidir orada bulunanlarla sınır baglarımız olmasa da gönül baglarımız bulunmaktadır...
  • 25-02-2020, 13:05:45
    #7
    ilonsahiden adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Burda insanlar açlıktan intihar ederken taa moldovada ona ne gerek var yahu... Aynı belediyenin ankarada değil ama bulunduğum ilde İmam hatip lisesi var para fazla geliyor herhalde.
    Gagavuz Türkleri, aynı soydanız.. Aynı ırktan.
    Varsın 1 ekmek daha az yiyeyim de zalimin zulmune uğrayan tüm kardeşlerime ( TÜRK ) yardım götürsün devlet.
    Ancak o zaman büyük Türkiye oluruz.
  • 25-02-2020, 13:13:33
    #8
    esrefyasa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam Moldova nasıl mutlu mutlu musun orada ekonomik vs.?
    SocialPloit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok merak ettiğim yerlerdendir Moldava. Gerçekten çok yoksul bir ülke mi? Biraz açıklarsanız sevinirim
    Arkadaşlar mutluluk konusunda çok şükür sağlık ve huzur yerindeyse her zaman mutluyum diye düşünüyorum. Maddi açıdan ülkede fakir ancak herkes mutlu kiracı olan insanlar yok herkesin bir şekilde iyi yada kötü evi var. Ucuzda olsa mutlaka arabası var trafik yok bu konuda beni çok mutlu ediyor.

    Benim sadece Moldova üzerinden gelirim olmadığı için maddi sıkıntı yaşamıyorum yaptığım yatırımlarında dönüşleri gayet iyi ve memnunum.

    Burada herkes mutlu gibi para ile alakalı bir durum değil rahat insanlar hiç birşeyi kafalarına takmıyorlar bencede 3 günlük dünyada çokta kasmamak gerek.

    Pm ile mesajlar geliyor müsait oldukça cevaplıyorum.
  • 25-02-2020, 13:19:55
    #9
    EcLeL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gagavuz Türkleri, aynı soydanız.. Aynı ırktan.
    Varsın 1 ekmek daha az yiyeyim de zalimin zulmune uğrayan tüm kardeşlerime ( TÜRK ) yardım götürsün devlet.
    Ancak o zaman büyük Türkiye oluruz.
    onlar halinden gayet memnunlar herhangi bir şikayetleri yok bildiğim kadarıyla.