onlar halinden gayet memnunlar herhangi bir şikayetleri yok bildiğim kadarıyla.
Görüşlerimiz farklı olduğu için bu konuda sizinle anlaşmamız imkansız hocam, hassas bir konu olduğu için de ( benim açımdan ) konuşma sırasında oluşabilecek ufak bir yanlış anlama büyük çaplı bir tartışmaya yol açabilir.
Bunun için uzatmanın anlamı yok.