Biz de çok gurur duyuyoruz.
100 lira olan elektrik faturasını 300 lira olarak ödüyoruz bu gururla mesela.
7 liraya benzin alıyoruz, paramız yetmezse gururumuzla ödüyoruz.
Bu gururla diyanet 13.5milyon tl sırf eğitim için harcıyor. Devlet okullarında çocuklar soğuktan titrerken.
Cumhurbaşkanı'nın eşi kolunda 50bin dolarlık çantası varken israftan kaçının diyebiliyor.
Daha niceleri.