Gagavuz Türkleri, aynı soydanız.. Aynı ırktan.
Varsın 1 ekmek daha az yiyeyim de zalimin zulmune uğrayan tüm kardeşlerime ( TÜRK ) yardım götürsün devlet.
Ancak o zaman büyük Türkiye oluruz.
onlar halinden gayet memnunlar herhangi bir şikayetleri yok bildiğim kadarıyla.