esrefyasa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam Moldova nasıl mutlu mutlu musun orada ekonomik vs.?
SocialPloit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok merak ettiğim yerlerdendir Moldava. Gerçekten çok yoksul bir ülke mi? Biraz açıklarsanız sevinirim
Arkadaşlar mutluluk konusunda çok şükür sağlık ve huzur yerindeyse her zaman mutluyum diye düşünüyorum. Maddi açıdan ülkede fakir ancak herkes mutlu kiracı olan insanlar yok herkesin bir şekilde iyi yada kötü evi var. Ucuzda olsa mutlaka arabası var trafik yok bu konuda beni çok mutlu ediyor.

Benim sadece Moldova üzerinden gelirim olmadığı için maddi sıkıntı yaşamıyorum yaptığım yatırımlarında dönüşleri gayet iyi ve memnunum.

Burada herkes mutlu gibi para ile alakalı bir durum değil rahat insanlar hiç birşeyi kafalarına takmıyorlar bencede 3 günlük dünyada çokta kasmamak gerek.

Pm ile mesajlar geliyor müsait oldukça cevaplıyorum.