• 26-02-2020, 22:52:41
    #55
    Abartısız her yıl 1 defa 1-97 bölümünü izlerim Lise zamanım da arkadaşlarım hep dalga geçerdi.
    Kurtlar Vadisi dört dörtlük bir diziydi.
    Sebebi; Senaryo orjinal ve inanılmaz akıcı. Tabi bir de Türk milletinin ilgisini çekecek her şey bir arada. Tasavvuf, istihbarat, mafya, kabadayı ve aşk.
    Amatör oyuncuları bile profesyonel çalıştı. Bir çoğunun kamera tecrübesi bile yoktu.
    Ve en önemlisi piyasaya çekim yapmıyordu. Pusu, tamamen siyasi çalışma içindeydi. KV Filistin gibi. Ama KV Irak ne kadar orjinaldi değil mi?
    Şeytan dürtüyor hadi başla diye
  • 27-02-2020, 02:38:30
    #56
    Lise 2 demiydim neydim bu dizi başladığında. Dizilere falanda hiç ilgim yoktu o dönemler. En arka sırada bi arkadaş vardı bu dizinin manyağıydı duvarlara falan ismini yazıp kurtlar vadisinde falan diye yazılar yazıyordu. Yazıları görünce bu neymiş ki falan diyip duruyordum. Sonra 3-4 sene sonra dizinin vcdlerini alip izlemeye baslamıştım. Sonrada nie önce izlemedim ki bunu diye hayıflanmıştım.

    Gerçekten güzel diziydi
  • 27-02-2020, 02:58:39
    #57
    Çakır ölmeden önce güzeldi