Lise 2 demiydim neydim bu dizi başladığında. Dizilere falanda hiç ilgim yoktu o dönemler. En arka sırada bi arkadaş vardı bu dizinin manyağıydı duvarlara falan ismini yazıp kurtlar vadisinde falan diye yazılar yazıyordu. Yazıları görünce bu neymiş ki falan diyip duruyordum. Sonra 3-4 sene sonra dizinin vcdlerini alip izlemeye baslamıştım. Sonrada nie önce izlemedim ki bunu diye hayıflanmıştım.

Gerçekten güzel diziydi