Abartısız her yıl 1 defa 1-97 bölümünü izlerim

Lise zamanım da arkadaşlarım hep dalga geçerdi.
Kurtlar Vadisi dört dörtlük bir diziydi.
Sebebi; Senaryo orjinal ve inanılmaz akıcı. Tabi bir de Türk milletinin ilgisini çekecek her şey bir arada. Tasavvuf, istihbarat, mafya, kabadayı ve aşk.
Amatör oyuncuları bile profesyonel çalıştı. Bir çoğunun kamera tecrübesi bile yoktu.
Ve en önemlisi piyasaya çekim yapmıyordu. Pusu, tamamen siyasi çalışma içindeydi. KV Filistin gibi. Ama KV Irak ne kadar orjinaldi değil mi?
Şeytan dürtüyor hadi başla diye