• 25-02-2020, 07:33:07
    #19
    Laniakea adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben onlarada karşıyım. 1-97'de bıraksalardı Türk dizi tarihinin en iyi dizisi olabilirdi ama sakız gibi uzattıkça Kurtlar Vadiside ülkeye zarar vermeye başladı. İyi günler.
    Biz zaten 1-97 den bahsediyoruz hocam.Size de hayırlı günler dilerim.
  • 25-02-2020, 07:41:36
    #20
    Üyeliği durduruldu
    Hala izlediğim oluyor
  • 25-02-2020, 08:04:45
    #21
    Pala’nın yüzüne vurdukları kola şişesine hayran kaldım.
  • 25-02-2020, 08:55:05
    #22
    Üyeliği durduruldu
    Vayy be ne günlerdi 😂
  • 25-02-2020, 09:03:03
    #23
    çakırın ölümünün üstünden 20 sene geçti sanırım liseye gidiyordum 😄
  • 25-02-2020, 09:26:36
    #24
    İzlediğim en etkileyici diziydi, bu diziden sonra başka birşey izleyemedim, çok sıradan geldi bana izlediklerim. Yanlız kv, kv pusu dan sonra bozdu kendini .
  • 25-02-2020, 10:10:54
    #25
    Üyeliği durduruldu
    ne karakterler geldi geçti be
  • 25-02-2020, 10:21:57
    #26
    Hiç izlemedim ama dün youtubeden meşhur 43 ve 45. bölümlere biraz baktım.

    Başlayayım bari boş zamanda izlenir
    97. bölümde bırakayım mı devam edeyim mi?
  • 25-02-2020, 10:58:38
    #27
    Lone adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İzlediğim en etkileyici diziydi, bu diziden sonra başka birşey izleyemedim, çok sıradan geldi bana izlediklerim. Yanlız kv, kv pusu dan sonra bozdu kendini .
    evet 1-97 süper

    reprimond adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hiç izlemedim ama dün youtubeden meşhur 43 ve 45. bölümlere biraz baktım.

    Başlayayım bari boş zamanda izlenir
    97. bölümde bırakayım mı devam edeyim mi?
    Baştan hepsini izlemenizi tavsiye ederim