Laniakea adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben onlarada karşıyım. 1-97'de bıraksalardı Türk dizi tarihinin en iyi dizisi olabilirdi ama sakız gibi uzattıkça Kurtlar Vadiside ülkeye zarar vermeye başladı. İyi günler.
Biz zaten 1-97 den bahsediyoruz hocam.Size de hayırlı günler dilerim.