• 21-02-2020, 17:08:06
    #10
    rkopuk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Neden Bilim, Felsefe, Siyaset konularını çözüme kavuşturmak ya da eleştirmek için Dini bilgilere dayanarak görüş bildiren bir kesim var anlamış değilim.
    dini bilgilere dayanarak değil her şey ortada ayetler ortada hadisler ortada çocuğun yaptığı hareketler ortada çocuk sadece ilk videosuyla bilinmiş olsaydı din konusu açılmazdı bile

    edit: bu arada saygı,terbiye,ahlak bu kavramlar sadece dinde yoktur insan olması gereken herkeste olması gereken kavramlardır.
  • 21-02-2020, 17:11:11
    #11
    Valla videoyu izleyemedim dayanamadım. Çocuğa dair iki bakışım var ilki:
    - İyi aferin o kadar şeyi okudun öğrendin, hadi kus bakalım şimdi onları. Anlamlandır yorumla anlat. Bilgi bilmek gibi kavramların varlığı çıktısına bağlıdır. Bu öğrendiklerini kusamıyorsa (ki yapamaz) gözümde hiç değeri yok.

    İkincisi:
    - Çocuğu yaktılar. İleride ağır psikolojik sorunlar yaşamazsa adımı değiştiririm.
  • 21-02-2020, 17:31:37
    #12
    BUYRAK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    dini bilgilere dayanarak değil her şey ortada ayetler ortada hadisler ortada çocuğun yaptığı hareketler ortada çocuk sadece ilk videosuyla bilinmiş olsaydı din konusu açılmazdı bile

    edit: bu arada saygı,terbiye,ahlak bu kavramlar sadece dinde yoktur insan olması gereken herkeste olması gereken kavramlardır.
    "Çocuğun bilgisini vs eleştirmek için dini bilgilerin öne sunulması gerekmez." benim demek istediğim.
    Çocuğun davranışlarını ayetlerle, hadislerle kıyaslamak ne kadar doğru ?
  • 21-02-2020, 17:37:25
    #13
    rkopuk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    "Çocuğun bilgisini vs eleştirmek için dini bilgilerin öne sunulması gerekmez." benim demek istediğim.
    Çocuğun davranışlarını ayetlerle, hadislerle kıyaslamak ne kadar doğru ?
    sadece ayetlerden ve hadislerden örnek alıyor din içerikli bir kanal videoyu paylaşan arkadaşlar ondan dolayı olabilir mi? sonuçta dinci dini yönünü hapçı yaptığı kafayı eleştirir
  • 21-02-2020, 19:01:34
    #14
    Tamamen boş bir video. Bu çocuk sanki 10 yaşında değilmiş gibi eleştiriliyor.
    Bir insanın bu kadar kitap okuması tamamen merak ve sorgu yeteneğini yoğun yaşamasından kaynaklıdır. Kaldıki 10 yaşında bir çocuğun bu yeteneklere sahip olması gayet de zeka örneğidir.

    Ayrıca çocuğun davranışlarındaki hataların olmasıda normal karşılanabilir. Çünkü ailesinin ve çocuğun isteği daha uygun bir eğitim.
    Eğitimsiz bir ailenin yetiştirdiği çocuk olduğunu düşünürsek, durumun normal olduğunu anlamak çokda zor olmaz.
  • 21-02-2020, 19:22:53
    #15
    çocuğun hal ve hareketleri iyi değildi zaten ilk bakışta insanı tanıyoruz. Burada ailenin aslında kaş yaparken göz çıkarmak deyimi gerçek olmuş. Bu çocuk bana göre zamanla sinir krizi geçirebilir. Çocuk şimdiden ağır gelen kitapları okumamalı.
  • 21-02-2020, 22:04:13
    #16
    30 sene sonra Atakan “Darwin beni bul” ~ “merkez imamın kendisiyim onlar beni bulur”

    “fen fizik edebiyat dinlemem siler atarım”