Tamamen boş bir video. Bu çocuk sanki 10 yaşında değilmiş gibi eleştiriliyor.
Bir insanın bu kadar kitap okuması tamamen merak ve sorgu yeteneğini yoğun yaşamasından kaynaklıdır. Kaldıki 10 yaşında bir çocuğun bu yeteneklere sahip olması gayet de zeka örneğidir.

Ayrıca çocuğun davranışlarındaki hataların olmasıda normal karşılanabilir. Çünkü ailesinin ve çocuğun isteği daha uygun bir eğitim.
Eğitimsiz bir ailenin yetiştirdiği çocuk olduğunu düşünürsek, durumun normal olduğunu anlamak çokda zor olmaz.