Valla videoyu izleyemedim dayanamadım. Çocuğa dair iki bakışım var ilki:
- İyi aferin o kadar şeyi okudun öğrendin, hadi kus bakalım şimdi onları. Anlamlandır yorumla anlat. Bilgi bilmek gibi kavramların varlığı çıktısına bağlıdır. Bu öğrendiklerini kusamıyorsa (ki yapamaz) gözümde hiç değeri yok.

İkincisi:
- Çocuğu yaktılar. İleride ağır psikolojik sorunlar yaşamazsa adımı değiştiririm.