• 21-02-2020, 16:49:19
    #1
    Çok garip bir olay, aslında birde bu acından bakmak lazım diye düşündüm ve paylaşmak istedim


    https://youtu.be/nFWdVX3p6ag
  • 21-02-2020, 16:52:24
    #2
    Kıyakcılığın sonu ayakcılıktır bu cocuguda ayağa düşürürler

    birde bizim ülkenin insanı düşürmekle kalmaz kendi kendisini düşürür zaten

    ne demişler ölüyü fazla yuma ya osurur yada sıc... siz anladınız

    Arkadaşlar müslümanlar zamanında daha çok kitap okurmuş bakın size bir resim paylaşayım bu cocugun yaptığı eskiye bakınca şimdi pekte mahir bir şey değil sosyal medya abartması

  • 21-02-2020, 16:53:54
    #3
    Videonun altına bir arkadaş yorum atmış hoşuma gitti buradan da ben paylaşmak istedim;

    Mevlana'ya sormuşlar;
    - O kadar okursun, o kadar yazarsın, ne bilirsin?
    Mevlana şu cevabı vermiş;
    - Haddimi bilirim.
  • 21-02-2020, 16:56:10
    #4
    Çoo kitap okudu diye zekidir diyemeyiz. Sadece okumuş. Akıllı diyebiliriz. Bazı konuşmalarını gördüm sap yiyip saman sıçıyor kısaca saçmalıyor.
  • 21-02-2020, 16:57:36
    #5
    Neden Bilim, Felsefe, Siyaset konularını çözüme kavuşturmak ya da eleştirmek için Dini bilgilere dayanarak görüş bildiren bir kesim var anlamış değilim.
  • 21-02-2020, 16:58:10
    #6
    Yuh artık gerçekten. 10 yaşında ergenlik girişindeki bir çocuk tüm milletin derdi oldu. Önce deha diye göğe çıkarıp sonra ilk fırsatta yerin dibine soktular. Maalesef asıl terbiyesiz, saygısız, hadsiz tavırları gösteren Türk toplumudur. Bu çocuk 10 yaşında. Ve 10 yaşındaki çocuğun okuduğu kitabı abartan, annesine atarını da yerden yere vuran adamlar önce aynaya baksınlar.

    Adam çıkmış 10 yaşındaki çocuk üzerinden dini ahlaki ruhani mesaj vermeye kalkıyor.
    Yazık...
  • 21-02-2020, 16:58:30
    #7
    Abi de iptal
  • 21-02-2020, 16:59:25
    #8
    mükemmel konuşuyor adam kim ise. tamamen haklı.
  • 21-02-2020, 17:03:59
    #9
    Çok güzel anlatmış anlatan kişi ağzına yüreğine sağlık.