Yuh artık gerçekten. 10 yaşında ergenlik girişindeki bir çocuk tüm milletin derdi oldu. Önce deha diye göğe çıkarıp sonra ilk fırsatta yerin dibine soktular. Maalesef asıl terbiyesiz, saygısız, hadsiz tavırları gösteren Türk toplumudur. Bu çocuk 10 yaşında. Ve 10 yaşındaki çocuğun okuduğu kitabı abartan, annesine atarını da yerden yere vuran adamlar önce aynaya baksınlar.

Adam çıkmış 10 yaşındaki çocuk üzerinden dini ahlaki ruhani mesaj vermeye kalkıyor.
Yazık...