• 20-02-2020, 20:53:44
    #1
    Web Tasarım ve Yazılım
    Dün bir arkadaş konu açmıştı tema önerene 50 tl diye saat 15.20 gibi..
    Sevdiğim temalardan bir tanesini önerdim saat 15.35 gibi..
    Saat 17 de bildirim geldi önerilenler arasında en beğendiği benimki imiş yarışma 18.00 da bitiyormuş falan..
    Neyse dedim bekledim 18.01 de baktım konuya başka yazan yok arkadaşın cevabını alıntılayarak son durumu sordum.. Tabi dönüş olmadı...
    19.20 de arkadaşı etiketleyerek konuya bakmasını rica ettim online oldu yine dönmedi...
    En sonunda pm attım. Kazanan sizsiniz banka iban yollayın dedi yolladık. Dün sözde bugün gün içerisinde atacağını söyledi. (Umudum yoktu atacağına da zaten)
    Şuan saat 20.53 ve arkadaşa ulaşamıyorum. Parayı zaten atmadı
    Sorum şu ki siz olsanız ne yaparsınız?
    Para vaat etmeseydi de tema önerirdik. Ama o ödül koydu ve şimdi o ödülü ödemekten kaçıyor...
    Bu hangi kitapta yazıyor?? Siz olsanız şikayet konusu açar mıydınız?

    EDİT: Arkadaş geçte olsa dönüş yaparak yatırdı parayı. Umarım derdimi anlamıştır.
  • 20-02-2020, 20:55:17
    #2
    Bana birisi reklam alanını alıcam dedi anlaşma sağladık 2 hafta bekletti yazmıyorum daha projeden de soğudum uğraşmıyorum boşverin hocam uğraşmaya değmez
  • 20-02-2020, 20:59:20
    #3
    Web Tasarım ve Yazılım
    dzzalfa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bana birisi reklam alanını alıcam dedi anlaşma sağladık 2 hafta bekletti yazmıyorum daha projeden de soğudum uğraşmıyorum boşverin hocam uğraşmaya değmez
    50 tl için cingenelik yapacak bir insan değilim hocam. Burası paylaşım platformu. Arkadaş ödül koymasa bile tema önerirdik. Ama hem ödül koyup hem kazandınız diyip hemde ödememesi çocukluktan başa bişi değil. Kaldı ki yaşı da küçük. Bu iş ahlakınına yakışmaz. Tek derdim bu
  • 20-02-2020, 21:00:18
    #4
    Yaptıgı etik değil, ödül verecegim demiş fakat sözünü yere düşürmüş.Belkide acil işi çıkmıştır bişey diyemem.
    Siz olsanız ne yaparsınız? Sorusuna cevabım Olayın peşine düşmem, temayı ben yazmadım.Her hangi bi emegim yok, sevdiğim bir temayı önerdim sadece.. Bu kişiden kişiye değişir tabiki.
  • 20-02-2020, 21:00:48
    #5
    para için değil ama söz verip sözünde durmadığı içi bence şikayet konusu açın. Sözünde durması için bir uyarı niteliğinde olur.
  • 20-02-2020, 21:03:51
    #6
    Web Tasarım ve Yazılım
    refalert adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yaptıgı etik değil, ödül verecegim demiş fakat sözünü yere düşürmüş.Belkide acil işi çıkmıştır bişey diyemem.
    Siz olsanız ne yaparsınız? Sorusuna cevabım 50 liranın peşine düşmem, temayı ben yazmadım.Her hangi bi emegim yok, sevdiğim bir temayı önerdim sadece.. Bu kişiden kişiye değişir tabiki.
    Hocam derdim tema değil. Yaptığı etik değil. Hadi ödül koydu beklediği tema gelmedi adam gibi konusuna yazıp açıklama yapabilirdi. Bana kazandınız hesap gönderin diyipde göndermemesi asıl mesele
    mdgrdg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    para için değil ama söz verip sözünde durmadığı içi bence şikayet konusu açın. Sözünde durması için bir uyarı niteliğinde olur.
    Bekleyeceğim hocam bende öyle düşünüyorum. Çoğunluğa bağlı belki fikrim değişir diye düşündüm..
  • 20-02-2020, 21:04:35
    #7
    Yani bu gibi durumlarda önce kişinin daha önce yaptığı ticaretlere bakarım sonrada ona göre bir tutum içerisinde bulunurum. Şimdi platin üyelik vs vs bunları geçiyorum adamın 100 küsür olumlu ticareti var girememiştir girmiştir ilgilenememiştir başka bir işle ilgilenmek zorunda kalmıştır.

    Ben @CHMedya; nın yerinde olsam ödülü bu saatten sonra sana vermek yerine bi yere bağışlarım daha iyi.
  • 20-02-2020, 21:07:17
    #8
    Tmm ortada bir emek yok ama sozunde durmama soz konusu. bugun bunu size yapan yarin baska birisine kim bilir ne yapar. o nedenle bencede sikayet konusu acin derim. Erkek adam sozunun eri olmali. Tutamiyacaksa soz vermemeli
  • 20-02-2020, 21:09:34
    #9
    Web Tasarım ve Yazılım
    BuRaKM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yani bu gibi durumlarda önce kişinin daha önce yaptığı ticaretlere bakarım sonrada ona göre bir tutum içerisinde bulunurum. Şimdi platin üyelik vs vs bunları geçiyorum adamın 100 küsür olumlu ticareti var girememiştir girmiştir ilgilenememiştir başka bir işle ilgilenmek zorunda kalmıştır.

    Ben @CHMedya; nın yerinde olsam ödülü bu saatten sonra sana vermek yerine bi yere bağışlarım daha iyi.
    Hocam savunmasını yazdığınız adamı ben bilerek etiketlemedim.
    Ayrıca belirtmem lazım ki arkadaşın parasında değilim. Yaptığı etik değil. Farkındaysanız şikayet konusu da açmadım sadece soruyorum.
    Ben arkadaş ile iletişim kurmaya çalışırken onun kaçması zaten beni şüphelendirmişti. İlgili ekran görüntüleri var ama kendisi ödül konusuna dönmeyip tebrik konusuna mesajlarını yazmıştır.
    Savunma yapmadan önce iki kere düşünün derim