Yaptıgı etik değil, ödül verecegim demiş fakat sözünü yere düşürmüş.Belkide acil işi çıkmıştır bişey diyemem.
Siz olsanız ne yaparsınız? Sorusuna cevabım 50 liranın peşine düşmem, temayı ben yazmadım.Her hangi bi emegim yok, sevdiğim bir temayı önerdim sadece.. Bu kişiden kişiye değişir tabiki.
Hocam derdim tema değil. Yaptığı etik değil. Hadi ödül koydu beklediği tema gelmedi adam gibi konusuna yazıp açıklama yapabilirdi. Bana kazandınız hesap gönderin diyipde göndermemesi asıl mesele
para için değil ama söz verip sözünde durmadığı içi bence şikayet konusu açın. Sözünde durması için bir uyarı niteliğinde olur.
Bekleyeceğim hocam bende öyle düşünüyorum. Çoğunluğa bağlı belki fikrim değişir diye düşündüm..