Bana birisi reklam alanını alıcam dedi anlaşma sağladık 2 hafta bekletti yazmıyorum daha projeden de soğudum uğraşmıyorum boşverin hocam uğraşmaya değmez
50 tl için cingenelik yapacak bir insan değilim hocam. Burası paylaşım platformu. Arkadaş ödül koymasa bile tema önerirdik. Ama hem ödül koyup hem kazandınız diyip hemde ödememesi çocukluktan başa bişi değil. Kaldı ki yaşı da küçük. Bu iş ahlakınına yakışmaz. Tek derdim bu