Yaptıgı etik değil, ödül verecegim demiş fakat sözünü yere düşürmüş.Belkide acil işi çıkmıştır bişey diyemem.
Siz olsanız ne yaparsınız? Sorusuna cevabım Olayın peşine düşmem, temayı ben yazmadım.Her hangi bi emegim yok, sevdiğim bir temayı önerdim sadece.. Bu kişiden kişiye değişir tabiki.