Sahibinden.com un 20. yılını kutladığı videoyu oldukça başarılı buldum. Görmeyen varsa buyurun;
https://www.youtube.com/watch?v=FVPK...ture=emb_title
Sahibinden 20 Yaşında Reklamı
11
●468
- 20-02-2020, 15:53:4120 yıl evvel boyanmış arabalar daha eftaldi. Hatta araç alırken boyanmamış parçalar için boya parası düşülürdü.fthmydn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-02-2020, 15:56:18çok güzel çok duygusal. bir an kendi kızımı düşündüm, ağlayısım geldi

Vefalı kızmış. reklam bile olsa 2.22 saniyelik film tadında izledim
