• 20-02-2020, 15:42:00
    #1
    Sahibinden.com un 20. yılını kutladığı videoyu oldukça başarılı buldum. Görmeyen varsa buyurun;


    https://www.youtube.com/watch?v=FVPK...ture=emb_title
  • 20-02-2020, 15:45:20
    #2
    Baya iyi yapmışlar, Bu arada 20 yıl olmuş ha vay bee.
  • 20-02-2020, 15:46:14
    #3
    Reklam çok güzel olmuş çok beğendim :')
  • 20-02-2020, 15:46:30
    #4
    Videonun sonunda; hatasız, değişen ve boya yok ama ağır hasar kayıtlı yazısını bekledim
    Şaka bir yana piyasanın anasını ağlatmış olsalarda güzel reklam.
  • 20-02-2020, 15:52:33
    #5
    güzel reklam.
  • 20-02-2020, 15:53:41
    #6
    fthmydn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Videonun sonunda; hatasız, değişen ve boya yok ama ağır hasar kayıtlı yazısını bekledim
    Şaka bir yana piyasanın anasını ağlatmış olsalarda güzel reklam.
    20 yıl evvel boyanmış arabalar daha eftaldi. Hatta araç alırken boyanmamış parçalar için boya parası düşülürdü.
  • 20-02-2020, 15:54:25
    #7
    Muhteşem ötesi
  • 20-02-2020, 15:55:38
    #8
    Tek bölümlük dizi çekmişler helal olsun
  • 20-02-2020, 15:56:18
    #9
    🔥%100 WP Optimizasyon🔥
    çok güzel çok duygusal. bir an kendi kızımı düşündüm, ağlayısım geldi
    Vefalı kızmış. reklam bile olsa 2.22 saniyelik film tadında izledim