Konu
Sahibinden 20 Yaşında Reklamı
20-02-2020, 15:46:30
#4
fthmydn
Videonun sonunda; hatasız, değişen ve boya yok ama ağır hasar kayıtlı yazısını bekledim
Şaka bir yana piyasanın anasını ağlatmış olsalarda güzel reklam.