Videonun sonunda; hatasız, değişen ve boya yok ama ağır hasar kayıtlı yazısını bekledim

Şaka bir yana piyasanın anasını ağlatmış olsalarda güzel reklam.
20 yıl evvel boyanmış arabalar daha eftaldi. Hatta araç alırken boyanmamış parçalar için boya parası düşülürdü.