Sahibinden 20 Yaşında Reklamı - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Sahibinden 20 Yaşında Reklamı
11
●
468
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Sahibinden 20 Yaşında Reklamı
1
2
20-02-2020, 15:56:21
#10
dzzalfa
cleiner adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
20 yıl evvel boyanmış arabalar daha eftaldi. Hatta araç alırken boyanmamış parçalar için boya parası düşülürdü.
Yabancı ülkelerde de öyleymiş boyalı olunca fiyatı artıyormuş
20-02-2020, 16:01:02
#11
AnkeeBut
kız 20 yılda hiç yaşlanmamış maşallah. Ana baba da öyle.. Araba da ilk günki gib tertemiz on numara
21-02-2020, 02:24:53
#12
Erdem
AnkeeBut adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
kız 20 yılda hiç yaşlanmamış maşallah. Ana baba da öyle.. Araba da ilk günki gib tertemiz on numara
farklı frekanstasın
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler