• 20-02-2020, 15:56:21
    #10
    cleiner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    20 yıl evvel boyanmış arabalar daha eftaldi. Hatta araç alırken boyanmamış parçalar için boya parası düşülürdü.
    Yabancı ülkelerde de öyleymiş boyalı olunca fiyatı artıyormuş
  • 20-02-2020, 16:01:02
    #11
    kız 20 yılda hiç yaşlanmamış maşallah. Ana baba da öyle.. Araba da ilk günki gib tertemiz on numara
  • 21-02-2020, 02:24:53
    #12
    AnkeeBut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kız 20 yılda hiç yaşlanmamış maşallah. Ana baba da öyle.. Araba da ilk günki gib tertemiz on numara
    farklı frekanstasın