Konu
Sahibinden 20 Yaşında Reklamı
20-02-2020, 15:56:21
#10
dzzalfa
cleiner adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
20 yıl evvel boyanmış arabalar daha eftaldi. Hatta araç alırken boyanmamış parçalar için boya parası düşülürdü.
Yabancı ülkelerde de öyleymiş boyalı olunca fiyatı artıyormuş