cleiner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
20 yıl evvel boyanmış arabalar daha eftaldi. Hatta araç alırken boyanmamış parçalar için boya parası düşülürdü.
Yabancı ülkelerde de öyleymiş boyalı olunca fiyatı artıyormuş