Anket Sizde de benzer sorun var mı?
Toplam Katılımcı Sayısı: 3
Sizde de benzer sorun var mı?
Evet
%0 (0 Oy)
Hayır
%100,00 (3 Oy)
  • 10-02-2020, 14:33:01
    #1
    Uzun süredir Türk Telekom mobil kullanıyorum. Aslında çok da memnundum. Taa ki İstanbul depremine kadar. Deprem sonrası hatlar çekmemeye başladı. Sadece bende değil evimize yakın yerde kullanan bir çok kişi de aynı sorun var. Hatta muhtarımız bile sormuş, şu anda genel bir sıkıntı olduğunu ama çözmeye çalıştıklarını söylemişler.

    Öyle ki bazen sms gelecek oluyor telefona bekle Allah bekle. Camın önüne gidip yukarı tutuyorum bir kaç dakika da anca öyle çekiyor.

    Ayrıca Turkcell hattım da var. Onda da durum çok farklı değil. Türk Telekom a göre bir nebze iyi ama bazen çekmediği oluyor.

    An itibariyle de Vodafone a geçiş işlemlerini başlattım.

    Sizde durumlar nasıl? Depremden sonra herhangi bir değişiklik tespit eden var mı?
  • 10-02-2020, 14:35:27
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Hayatının hatasını yaptın vodofone geçmekle Daha bugün yeni numara satın almak zorunda kaldım TUrkcell den.
  • 10-02-2020, 14:37:15
    #3
    constantine38 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Uzun süredir Türk Telekom mobil kullanıyorum. Aslında çok da memnundum. Taa ki İstanbul depremine kadar. Deprem sonrası hatlar çekmemeye başladı. Sadece bende değil evimize yakın yerde kullanan bir çok kişi de aynı sorun var. Hatta muhtarımız bile sormuş, şu anda genel bir sıkıntı olduğunu ama çözmeye çalıştıklarını söylemişler.

    Öyle ki bazen sms gelecek oluyor telefona bekle Allah bekle. Camın önüne gidip yukarı tutuyorum bir kaç dakika da anca öyle çekiyor.

    Ayrıca Turkcell hattım da var. Onda da durum çok farklı değil. Türk Telekom a göre bir nebze iyi ama bazen çekmediği oluyor.

    An itibariyle de Vodafone a geçiş işlemlerini başlattım.

    Sizde durumlar nasıl? Depremden sonra herhangi bir değişiklik tespit eden var mı?
    İstanbul civarında mı oturuyorsunuz? Benim Türkcell hattım var ve Ankara’da yaşıyorum. Basın mensubu olduğumdan savaş deprem her yere gidiyoruz. En son Elazığ depremine gittim Elazığ da hiç bir sıkıntı ile karşılaşmadım. Sorun şundan olabilir mi? Sizin bölgede bulunan baz istasyonunu biri şikayet etmiştir ve kaldırmışlardır. O yüzden sıkıntı vardır.
  • 10-02-2020, 14:39:29
    #4
    Bende Turkcell kullanıyodum hocam sonrasında Türk Telekomdayım 4 senedir bunca zaman sonrasında 'da Türk Telekomdan memnun olmamaya başladım vodofone 'a başvurdum taşıyacaklar bugün vodofone sim kartım açılacak. Türk Telekomda 'da son 1 yıl içerisinde Turkcell gibi tutarsız faturalar almaya başlamıştım. Tahatütütü bozup geçtim bende bugün açılacak vodofone hattım bakalım ev internetinide vodofone 'a geçirdim. Ailem vodofone kullanıyodu onlar Turkcell 'den vodofon 'a geçmişlerdi. Ben Türk Telekom 'a geçmiştim o sıra 4 yıl sonrasında vodofone 'a geçme kararı aldım hiç bir yerde Türk Telekomun çekmeme sıkıntısını yaşamadım ama ailemle gittiğim her yerde hız testleri olsun bir çok test yapma imkanımda oldu vodofone hep öndeydi. Bu arada vodofone 'unda çekmediği bir yere denk gelmedik ama çekim kalitesinin Türk Telekomdan hayli bir önde olduğunu söylebilirim Evde bile yaptığım hız testlerinde vodofone hep en az 40 mbps daha hızlı değer veriyor. Ama nedense benimde öyle bir memnuniyetsizlik oluştu Türk Telekom 'a karşı oysa ki çok seviyodum kendilerini
  • 10-02-2020, 14:41:01
    #5
    Solutions adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayatının hatasını yaptın vodofone geçmekle Daha bugün yeni numara satın almak zorunda kaldım TUrkcell den.
    Bizim burada sorunsuz çekiyor hocam Vodafone. Annemin ki Vodafone. Üst komşumuzda Vodafone kullanıyor sorun yok. Hatta Turkcell den fazla çekiyor burada nasıl oluyorsa.
  • 10-02-2020, 14:41:34
    #6
    Keşke yapmasaydınız hocam Türkcell’de kalsaydiniz işlemleri baslattiğini için birsey diyemicem keşke başvuru yapmasadan bunu söyleseydiniz. Yapacak birsey yok hayırlı olsun dilerim.
    • constantine38
    constantine38 bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 10-02-2020, 14:42:30
    #7
    Üyeliği durduruldu
    constantine38 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bizim burada sorunsuz çekiyor hocam Vodafone. Annemin ki Vodafone. Üst komşumuzda Vodafone kullanıyor sorun yok. Hatta Turkcell den fazla çekiyor burada nasıl oluyorsa.
    Nasıl işse 4.5G çekmiyor bende.Ayarlar açık herşey tam 8 PLUS kullanıyorum Vodofone mesaj atıyor cihaz uyumlu değil diye
  • 10-02-2020, 14:44:47
    #8
    bebekforum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İstanbul civarında mı oturuyorsunuz? Benim Türkcell hattım var ve Ankara’da yaşıyorum. Basın mensubu olduğumdan savaş deprem her yere gidiyoruz. En son Elazığ depremine gittim Elazığ da hiç bir sıkıntı ile karşılaşmadım. Sorun şundan olabilir mi? Sizin bölgede bulunan baz istasyonunu biri şikayet etmiştir ve kaldırmışlardır. O yüzden sıkıntı vardır.
    Kayseri hocam. Zannetmiyorum yakın yerde bir baz istasyonu var. Aşağı yukarı 1km mesafede. Kalkan bir baz istasyonu da görmedim hepsi yerinde duruyor. Bu depremden sonra oldu önceden yoktu.

    efsungokmen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende Turkcell kullanıyodum hocam sonrasında Türk Telekomdayım 4 senedir bunca zaman sonrasında 'da Türk Telekomdan memnun olmamaya başladım vodofone 'a dün başvurdum taşıyacaklar. Türk Telekomda 'da son 1 yıl içerisinde Turkcell gibi tutarsız faturalar almaya başlamıştım. Tahatütütü bozup geçtim bende bugün açılacak vodofone hattım bakalım ev internetinide vodofone 'a geçirdim. Ailem vodofone kullanıyodu onlar Turkcell 'den vodofon 'a geçmişlerdi. Ben Türk Telekom 'a geçmiştim o sıra 4 yıl sonrasında vodofone 'a geçme kararı aldım hiç bir yerde Türk Telekomun çekmeme sıkıntısını yaşamadım ama ailemle gittiğim her yerde hız testleri olsun bir çok test yapma imkanımda oldu vodofone hep öndeydi. Bu arada vodofone 'unda çekmediği bir yere denk gelmedik ama çekim kalitesinin Türk Telekomdan hayli bir önde olduğunu söylebilirim Evde bile yaptığım hız testlerinde vodofone hep en az 40 mbps daha hızlı değer veriyor. Ama nedense benimde öyle bir memnuniyetsizlik oluştu Türk Telekom 'a karşı oysa ki çok seviyodum kendilerini
    Eskiden bulunduğum yerde çekmezdi Türk Telekom ama sonra çekmeye başladı. Sanırım yakın bir yere baz istasyonu koydular. Fiyatlarda uygun gibiydi ama bu deprem ne yaptıysa sorun çıkmaya başladı. Birde bana göre artık Vodafone tarifeleri daha uygun. Aynı zamanda kullanmadığınız gb, sms, dakika da devir ediyor.



    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Keşke yapmasaydınız hocam Türkcell’de kalsaydiniz işlemleri baslattiğini için birsey diyemicem keşke başvuru yapmasadan bunu söyleseydiniz. Yapacak birsey yok hayırlı olsun dilerim.
    Turkcell mevcut hocam. Çift hat kullanıyorum. Bunu diğer hat için alıyorum. Yani Türk Telekom hattımı Vodafone a taşıyorum.