Uzun süredir Türk Telekom mobil kullanıyorum. Aslında çok da memnundum. Taa ki İstanbul depremine kadar. Deprem sonrası hatlar çekmemeye başladı. Sadece bende değil evimize yakın yerde kullanan bir çok kişi de aynı sorun var. Hatta muhtarımız bile sormuş, şu anda genel bir sıkıntı olduğunu ama çözmeye çalıştıklarını söylemişler.

Öyle ki bazen sms gelecek oluyor telefona bekle Allah bekle. Camın önüne gidip yukarı tutuyorum bir kaç dakika da anca öyle çekiyor.

Ayrıca Turkcell hattım da var. Onda da durum çok farklı değil. Türk Telekom a göre bir nebze iyi ama bazen çekmediği oluyor.

An itibariyle de Vodafone a geçiş işlemlerini başlattım.

Sizde durumlar nasıl? Depremden sonra herhangi bir değişiklik tespit eden var mı?