Bende Turkcell kullanıyodum hocam sonrasında Türk Telekomdayım 4 senedir bunca zaman sonrasında 'da Türk Telekomdan memnun olmamaya başladım vodofone 'a başvurdum taşıyacaklar bugün vodofone sim kartım açılacak. Türk Telekomda 'da son 1 yıl içerisinde Turkcell gibi tutarsız faturalar almaya başlamıştım. Tahatütütü bozup geçtim bende bugün açılacak vodofone hattım bakalım ev internetinide vodofone 'a geçirdim. Ailem vodofone kullanıyodu onlar Turkcell 'den vodofon 'a geçmişlerdi. Ben Türk Telekom 'a geçmiştim o sıra 4 yıl sonrasında vodofone 'a geçme kararı aldım hiç bir yerde Türk Telekomun çekmeme sıkıntısını yaşamadım ama ailemle gittiğim her yerde hız testleri olsun bir çok test yapma imkanımda oldu vodofone hep öndeydi. Bu arada vodofone 'unda çekmediği bir yere denk gelmedik ama çekim kalitesinin Türk Telekomdan hayli bir önde olduğunu söylebilirim Evde bile yaptığım hız testlerinde vodofone hep en az 40 mbps daha hızlı değer veriyor. Ama nedense benimde öyle bir memnuniyetsizlik oluştu Türk Telekom 'a karşı oysa ki çok seviyodum kendilerini