constantine38 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bizim burada sorunsuz çekiyor hocam Vodafone. Annemin ki Vodafone. Üst komşumuzda Vodafone kullanıyor sorun yok. Hatta Turkcell den fazla çekiyor burada nasıl oluyorsa.
Nasıl işse 4.5G çekmiyor bende.Ayarlar açık herşey tam 8 PLUS kullanıyorum Vodofone mesaj atıyor cihaz uyumlu değil diye