• 10-02-2020, 14:08:11
    #1
    İnternet üzerinden alisveris yapamaz hale geldik ürün alıyoruz. Klasık evde yoktunuz yalanları ile ürün gelmıyor. Daha sonra bölge dışı dağıtım alanı yazıyolar Şubeye gitmeden ürün geri iade olmuş. Kargolar normelde ürün alınmaza bile 3 gün şubede durmak zorunda değilmi bunları kime şikayet edebiliriz.
  • 10-02-2020, 14:10:47
    #2
    Düzgün Çalışan Kargo Firmaları = YOK (bazı şubeler hariç)

    Olay firma değil şube meselesi hocam ama devletin bir el atması lazım.
  • 10-02-2020, 14:12:56
    #3
    UPS var ama yaygın ağı yok. Çoğu noktaya mobil. Adamlar müşteriyi 3-4 kere arayıp teslim ediyorlar.
  • 10-02-2020, 14:14:28
    #4
    kargo firması değil burada sorun şube şubelerde çalışan kişiler çoğunlukla vasıfsız oldukları için bu şekilde oluyor.

    Benim oturduğum yerde yurtiçi kargo çok sorunlu bu yüzden ürün alırken alacağım kişiye söyleyip aras yada ups ile göndermesini istiyorum
  • 10-02-2020, 14:16:28
    #5
    Bölgeden bölgeye değiştiriyor maalesef.
  • 10-02-2020, 14:18:20
    #6
    onurkaplan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kargo firması değil burada sorun şube şubelerde çalışan kişiler çoğunlukla vasıfsız oldukları için bu şekilde oluyor.

    Benim oturduğum yerde yurtiçi kargo çok sorunlu bu yüzden ürün alırken alacağım kişiye söyleyip aras yada ups ile göndermesini istiyorum
    Katılıyorum, sorun firmalardan çok şubelerde. Benim oturduğum yerde tam aksine Aras kargo çok sorunluyken yurtiçi kargo oldukça düzenli bir şekilde çalışıyor.
  • 10-02-2020, 14:21:04
    #7
    denizbabasi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Katılıyorum, sorun firmalardan çok şubelerde. Benim oturduğum yerde tam aksine Aras kargo çok sorunluyken yurtiçi kargo oldukça düzenli bir şekilde çalışıyor.
    Sizde benim gibi yapabilirsiniz alacağınız kişiyle konuşup 3 5 daha fazla verip iyi çalışan şubeye göndermesini isteyin 10 12 TL fazla veriyorum berki ama en azından kargom geliyor diğer türlü şubeye git verdiğim yol parası veya şubeden geri gitmesi paranın tekrardan iade olması daha çok sıkıntı.
  • 10-02-2020, 14:50:42
    #8
    Dropshipping ile eticaret yapıyorum ve en çok sıkıntısını ben yaşıyorum. Eskiden aras ile çalışıyorduk. Çoğu şube alıcı kargoyu kabul etmiyor, adres yanlış yetersiz, müşteri şubeden alacak gibi müşteriden habersiz bilgi giriyorlardı. Müşteriyi arayıp sorunca benim haberim yok diyordu. Mecbur şubeye gidip alıyordu. Şimdi Yurtiçi ne geçtik. Ama şükür ne hikmetse kargolar yerine gidiyor. Evet bazen paldır küldür taşıyorlar kargoları ama nihayetinde aras dan daha iyi gibi. Aras bizim buraya gelmiyor ama Yurtiçi devamlı evime getiriyor kargoyu mobil dağıtım gününde.