denizbabasi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Katılıyorum, sorun firmalardan çok şubelerde. Benim oturduğum yerde tam aksine Aras kargo çok sorunluyken yurtiçi kargo oldukça düzenli bir şekilde çalışıyor.
Sizde benim gibi yapabilirsiniz alacağınız kişiyle konuşup 3 5 daha fazla verip iyi çalışan şubeye göndermesini isteyin 10 12 TL fazla veriyorum berki ama en azından kargom geliyor diğer türlü şubeye git verdiğim yol parası veya şubeden geri gitmesi paranın tekrardan iade olması daha çok sıkıntı.